اقبال هفته از شنبه 10 دی ماه بخونین جالبه

اقبال هفته از شنبه 10 دی ماه ماه بخونین جالبه........

 

فروردين ماه: شرايط فعلى خود را در محيط كار حفظ كنيد. تغيير و تحول در اين مقطع زمانى براى شما مفيد نيست. با افراد خانواده بحث و جدل نكنيد چرا كه ممكن است باعث دلخورى يكى از آنها شويد. كمى قرار و آرام داشته باشيد و در كارها عجله نكنيد تا به آرامش لازم دست يابيد. نسبت به كسى كه اشتباهات شما را برايتان بر مى شمارد نه تنها ناراحت نمى شويد بلكه به نتايج جالبى هم دست مى يابيد.


ارديبهشت ماه: در محيط كار و يا تحصيل به شايعات توجه نكنيد و به كار خود مشغول شويد در مورد تصميمى كه بايد بگيريد، راه خود را برويد و منافع خود را در نظر بگيريد تا بهترين نتيجه را به دست آوريد. رؤسا و بزرگترهاى شما به فعاليتهاى شما با ديد كنجكاوانه اى مى نگرند. روند معمول خود را ادامه دهيد چرا كه تا كنون نتيجه مطلوبى گرفته ايد . سرمايه گذارى اقتصادى شما به سودآورى خواهد رسيد و بسيار خوشحال خواهيد شد. از سؤالهاى كنجكاوانه اى كه در مورد ازدواج از شما مى پرسند، يكه نخوريد، بلكه زمينه را براى يك انتخاب مناسب فراهم كنيد.

خرداد ماه: در يكى از حرفه هاى خود بى رقيب شناخته خواهيد شد و شرايط اقتصادى جالبى برايتان فراهم خواهد شد. در مسائل مالى بيشتر دقت كنيد، بخصوص در مورد قرض دادن و سرمايه گذاريهاى هنگفت. در مورد اختلافات فاميلى يا دوستان نزديك خود با سياست رفتار كنيد و همه پلهاى پشت سر خود را خراب نكنيد. به حل مشكلى كه چند نفر را مشغول و نگران كرده بود نائل مى آييد و نظرها را متوجه خودتان مى كنيد. گاهى اعتماد به نفس خود را از دست مى دهيد و اين موضوع به شما لطمه ميزند.


تير ماه: به ساده زيستى ادامه دهيد، يكى از مشخصه هاى شما همين است. به ظاهر خوب افراد بسنده نكنيد، بلكه در مورد آنها خوب تحقيق كنيد. راز خود را براى هر كسى بيان نكنيد. گفت و گوهاى احساسى ممكن است جلوى تفكر منطقى تان را كه تاكنون موفقيت شما را باعث شده بگيرد، بنابراين از چنين گفت و گوهايى دورى جوييد. سفرى خواهيد داشت كه قسمتى از آن در آب طى خواهد شد.


مرداد ماه: وقتى نمى توانيد راه حلهاى دائمى براى مشكلات خود پيدا كنيد از حل موقت آنها خوددارى كنيد. تعهدهاى خود را به صورت كتبى درآوريد. براى انجام كارهايتان از سرعتى فوق العاده مى توانيد استفاده كنيد كه هم به نفع شما است و هم اشخاص مهمى را متوجه حضور شما خواهد كرد. در يك مهمانى ملاقات مهمى خواهيد داشت كه براى آينده شما مؤثر واقع خواهد شد.


شهريور ماه: گاهى آنقدر حساس مى شويد كه هيچ كس جرات نمى كند حرفهاى خود را با شما در ميان بگذارد. شيوه كار شما طورى است كه افراد بسيارى به سويتان جلب مى شوند و حاضرند روى شما سرمايه گذارى كنند. به شعر و داستان علاقه خاصى داريد. مطالعه خود را در هر دو زمينه وسعت دهيد. خوش قلب و بى كينه ايد و همين شما را در ميان دوستانتان محبوب كرده است.


مهر ماه: زحمت شما زياد مى شود، و اين مقدمه اى براى حركتتان در يك مسير دلخواه است. فعاليتهاى فرهنگى مى تواند اصل وجودى شما را به اطرافيان بشناساند، ضمن آنكه خودتان را نيز خوشحال مى كند. اگر تصميم گيرى راجع به فعاليتهاى اقتصادى خود را كمى به تعويق بيندازيد، به نفع شما خواهد بود. به طور كلى طالع شما در زمينه امور عاطفى و فرهنگى روشن است. يك نفر خيال دارد شما را متوجه خودش كند، با چشمانى باز اطراف خود را بنگريد


آبان ماه: از افراد خودخواه فاصله بگيريد. برخى از صفات خوب شما در محيط كار باعث مى شود وظايف مهمى به شما ارجاع شود. دو ملاقات مهم خواهيد داشت كه يكى در مورد مسائل تحصيلى و شغلى است و ديگرى در مورد زندگى آينده تان. به يك سفر كوتاه ولى جالب خواهيد رفت. يكى از دوستانتان كه از شما دلخور بود، به اشتباه خود پى خواهد برد و از شما دلجويى خواهد كرد.


آذر ماه: اعتماد به نفس شما خوب است، اما نبايد به مرز غرور و تكبر نزديك شويد. هدف ويژه اى داريد و اين نكته مثبتى در زندگى شما است، البته به شرطى كه اطلاعات لازم را كسب كنيد و قدم به قدم پيش برويد. در ضمن به شجاعت نيز نياز داريد. فرصتى دست مى دهد تا كارهايى را كه عده اى به تسامح و تساهل ناتمام گذاشته اند، شما به معرفت و توانايى به اتمام مى رسانيد.


دى ماه: بعضى ها نسبت به شما حسادت مى كنند و حتى كينه مى ورزند اما درايت و خوش خلقى شما بالاخره اين فضا را تغيير مى دهد. ادب و متانت شما به كمكتان مى آيد تا از شرايطى سخت و طاقت فرسا رهايى يابيد. با دوستان قابل اعتماد خود بيشتر تماس داشته باشيد و در مسائل مهم با آنها مشورت كنيد. شما به راهنمايى و همفكرى آنها نياز داريد. به گذشته فكر نكنيد، چون ممكن است آينده را از دست بدهيد. اگر تمام توانايى خود را به كار گيريد از سد مشكلات عبور مى كنيد.


بهمن ماه: در مورد مسائل شخصى تان منظم تر باشيد. پيشنهاد يك سفر به شما خواهد شد كه هدف قابل توجهى در آن نهفته است. يكى از بهترين خاطرات شما دوباره تداعى خواهد شد كه خوشحالتان مى كند. گاهى يكدنده و لجباز مى شويد كه اين به نفع شما نيست واز توجه و ارادت ديگران نسبت به شما مى كاهد. به مشورت به عنوان يك عامل مهم وتعيين كننده بنگريد نه يك عامل مزاحم و دست وپاگير.


اسفندماه: مدتى است كه خيال كمك به كسى را داريد و سرانجام آن را عملى خواهيد ساخت. انجام يك عمل خير از طرف كسى كه انتظار نداشتيد، موجب مى شود نظر شما نسبت به او عوض شود. ممكن است يك پيشنهاد ازدواج شما را غافلگير كند. حتماً در مورد طرف مقابل تحقيق و بررسى كنيد. به وعده اى كه به شما داده شده بود، عمل خواهد شد. از لاك خود بيرون بيايد و دنيا را از دريچه اى تازه ببينيد.

 


منبع :روزنامه ایران

 

 

 

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved