رامونا دختر شایسته کانادا در چین
 

 
 
 رامونا
رامونا

رامونا اميری، دختر ايرانی ۲۵ ساله ساکن کانادا که تابستان امسال عنوان دختر شايسته کانادا را به خودش اختصاص داد، در حال حاضر در چين مشغول گذراندن مراحل مختلف مسابقه انتخابی دختر شايسته جهان هست.

مسابقات انتخاب دختر شايسته از سال ۱۹۵۱ ميلادی توسط فردی به اسم اريک مورلی (Eric Morley) در بريتانيا شروع شد.

اين مسابقه در ابتدا به عنوان فستيوال انتخاب بهترين مایو شروع شد ولی به علت استقبال از اين مسابقات و در عين حال اعتراض بعضي ها به مایو، کم کم اين مسابقه شکل ديگری را به خودش گرفت و تبديل شد به يک سمبل و نماد زيبايی.

رامونا

البته زيبا بودن فقط يکی از معيارهای انتخاب دختر شايسته هست و به معيارهای ديگری مثل ميزان تحصيلات، آشنايی با رشته های مختلف هنری و حتی ميزان عضويت و فعاليت در برنامه های خيريه هم توجه ميشه. مثلا دختر شايسته بيشترين ميزان وقت خودش را بعد از انتخاب شدن، صرف سفر کردن به کشورهای مختلف و تبليغ برای برنامه های خيريه ای در اون کشور ها ميکنه.

 
رامونا در حال رقص عربی، يکی از مهارتهای رامونا
رامونا در حال رقص عربی، يکی از مهارتهای رامونا

رامونا: اقامت من در چين واقعاً باور نکردنيه. ما در ابتدا با يک خوش آمد گويی بزرگ و گرم از طرف مردم "سانيا" پذيرايی شديم و در حال حاضر هم مشغول انجام تورها در استان های مختلف هستيم.

چند روز پيش مسابقه " استعداد " را انجام داديم و من در گروه خودم برای رقص سنتی برنده شدم!

همه دخترها اينجا مهربان و زيبا هستن.

جاتون خالی. ببخشيد که نمی تونم بيشتر بنويسم چون وقت کمی برای اين کار دارم. اما از پشتيبانی شما تشکر می کنم و يادتون نره که در سايت دختر شايسته جهان به من رأی بدين!



مرحله پايانی اين مسابقه نزديک به يک ماه طول ميکشه و تا دوهفته ديگر به پايان ميرسه و درحال حاضر مراسم رای گيری بصورت اينرنتی و اس.ام.اسی در جريان هست.

از اونجايی که شرکت کنندگان اجازه مصاحبه در حين برگزرای اين مسابقه را ندارند، منتظر مصاحبه روزهفتمی با رامونا بعد از پايان اين مسابقه باشيد.

 


 

 

 

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved