صدای کریسمس
 

 
 
حسابی حال و هوای کریسمس همه جا را گرفته و تاثیر این فضا را میشه در عرصه های مختلف دید از فروشگاه ها گرفته تا برنامه های رادیو تلویزونی. دنیای موسیقی هم به سهم خودش حال و هوای کریسمسی به خودش گرفته. خیلی از خواننده ها آهنگهایی را مخصوص این روزها درست می کنند و یا یکسری از آهنگها با توجه با مضمون های خاصی که دارند در این روزها معروف میشن.

 

قورباغه کریسمسی

 

 
قورباغه دیوانه
 

قورباغه ديوانه (Crazy Frog) که در سال گذشته متولد و حسابی معروف شد، به مناسبت فرارسیدن کریسمس آهنگ قدیمی و مخصوص کریسمس "طنین زنگ" (Jingle Bells) را دوباره اجرا کرده یا بهتر که بگیم که اجرای قورباغه ای کرده.

 

 

گفته میشه که این قورباغه در طول سال ۲۰۰۵ میلادی نزدیک به ده میلیون پوند سودآور بوده ولی شرکتی که صاحب امتیاز این قورباغه هست هفته پیش بر اساس شکایت تعدادی از مشتریان ناراضی مجبور شد که مبلغ پرداختی این افراد برای زنگهای تلفن همراه این قورباغه را پس دهد.

مطلب مرتبط:


آدم برفی

 

 
گروه کر

یک گروه کر سه نفره از بچه های ۱۰ تا ۱۲ ساله به اسم The Choirboys امیدوارند که امسال یکی از آهنگهاشون به جدول پرفرشترین ها راه پیدا کنه. این سه نفرکه همگی عضو گروه کر یک کلیسا در ناتینگهام بریتانیا هستن، یکی از آهنگهای فیلم کینگ کانگ راهم اجرا کردند.

در حال حاضر آهنگ "راه رفتن در هوا" (Walking in the Air) از این گروه، آهنگ اصلی فیلم کارتونی آدم برفی (The Snowman)، در صدر پرفروشترین آهنگهای کلاسیک در بریتانیا قرار داره.

 

 

 

ملکه جدولها

 

 
مارایا کری

مارایا کری (Mariah Carey) پس از هفده بار قرار گرفتن در جدول پرفروشترینهای آمریکا، عنوان ملکه جدول پرفرشترینهای آمریکا را در سال 2005 به خودش اختصاص داد.

در حال حاضر آهنگ " تمام چیزی که برای کریسمس می خواهم " (All I Want For Christmas) در بین ۱۰ آهنگ پرفروش بریتاتیا قرار داره با وجود اینکه این آهنگ در سال ۲۰۰۳ اجرا شده.

 

 

 

 

Google
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved