جوليا رابرتز 'پر درآمدترين' بازيگر زن هاليوود
 
جوليا رابرتز
جوليا رابرتز در سال 2001 برای بازی در فيلم ارين براکوويچ اسکار بهترين بازيگر زن را بدست آورد
بنا به گزارش مجله 'هاليوود ريپورتر'، جوليا رابرتز بازيگر آمريکايی، همچنان در صدر پر درآمدترين زنان هاليوود قرار دارد.

در فهرستی که اين مجله از زنان ثروتمند در دنيای سرگرمی منتشر کرده، به درآمد 20 ميليون دلاری رابرتز در ازای بازی در يک فيلم اشاره شده است. هر چند که او از سال گذشته به علت به دنيا آمدن فرزندان دوقلويش از دنيای بازيگری دور مانده است.

در اين فهرست نيکول کيدمن با دستمزد 17 ميليون دلار برای يک فيلم در رده دوم و ريس ويترسپون و درو باريمور با کسب 15 ميليون دلار در رده های بعدی قرار گرفتند.

رنه زلوگر، آنجلينا جولی و کامرون دياز با دستمزد تخمينی بين 10 تا 15 ميليون دلار در رده های پنجم تا هفتم ايستادند و پس از آنها جودی فاستر، شارليز ترون و جنيفر انيستون در فهرست ده زن پردرآمد هاليوود قرار گرفتند.

 
نيکول کيدمن اکنون يکی از چهره های محبوب هاليوود است

جوليا رابرتز، بازيگر ستاره 38 ساله سينمای آمريکا که با دنی مودر، فيلمبردار ازدواج کرده سال گذشته يک دوقلو با نامهای هيزل و فينوس به دنيا آورد.

رابرتز که آخرين فيلم او دوازده يار اوشن (2004) بود سال آينده با حضورش در يک نمايش در برادوی به دنيای بازيگری باز خواهد گشت.

او آوريل سال آينده در اجرای مجددی از نمايشنامه سه روز بارانی نوشته ريچارد گرينبرگ برای نخستين بار به روی صحنه می رود.

جوليا رابرتز نخستين بازيگر زن بود که دستمزدش در کنار بازيگرانی چون تام کروز برای يک فيلم از مرز 20 ميليون دلار گذشت. دستمزد او پس از دريافت اسکار بهترين بازيگر زن برای فيلم ارين براکوويچ در سال 2001 سير صعودی پيدا کرد.

رابرتز در فاصله سالهای 1991 و 2004 موفق شد 9 بار "جايزه انتخاب مردم" را بدست آورد.

 

 

 

Google
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved