جنگ ستارگان بيشترين جوايز انتخاب مردم را از آن خود کرد
 
جنگ ستارگان اپيزود سوم: انتقام سيت
جنگ ستارگان اپيزود سوم: انتقام سيت
'جنگ ستارگان اپيزود سوم: انتقام سيت' ساخته جورج لوکاس در سی و دومين دوره اعطای "جوايز انتخاب مردم" که سه شنبه شب در لس آنجلس برگزار شد بيشترين جوايز را از آن خود کرد.

اين فيلم که آخرين اپيزود از رشته فيلمهای جنگ ستارگان است در اين مراسم به دو جايزه اصلی بهترين فيلم و بهترين فيلم دراما دست يافت.

الن دی جنرز که مجری يک برنامه گفتگوی تلويزيونی است، جايزه بهترين مجری برنامه های روزانه تلويزيونی را بدست آورد و برای دومين سال پياپی به عنوان "بامزه ترين" ستاره زن سال برگزيده شد.

نامزدهای جوايز انتخاب مردم توسط هيئتی متشکل از شش هزار نفر از سوی مجله "انترتينمنت ويکلی" انتخاب شدند و سپس 21 ميليون نفر از طريق اينترنت هنرمندان و فيلمهای محبوب خود را از ميان اين نامزدها انتخاب کردند.

 
ساندرا بولاک از سوی مردم به عنوان محبوب ترين ستاره زن سال شناخته شد

جانی دپ که سال پيش به عنوان محبوب ترين ستاره مرد انتخاب شده بود امسال نيز برای بازی در فيلم چارلی و کارخانه شکلات سازی ساخته تيم برتن دوباره به اين جايزه دست يافت.

ساندرا بولاک در رقابتی با نيکول کيدمن و آنجلينا جولی جايزه محبوب ترين ستاره زن را بدست آورد.

جورج لوکاس پس از دريافت جايزه اش گفت که اين جايزه برايش اعتبار خاصی دارد زيرا که توسط مردم عادی انتخاب شده است.

لوکاس بر روی صحنه خطاب به تماشاگران گفت: "من خيلی محبوب منتقدان نيستم، اما چه کسی به آنها گوش می دهد. من برای شما فيلم می سازم."

در ديگر جايزه ها ريز ويترسپون جايزه محبوب ترين بازيگر نقش اول زن و برد پيت جايزه محبوب ترين بازيگر نقش اول زن را از آن خود کردند.

در بخش موسيقی کلی کلارکسون محبوب ترين اجرا کننده زن و تيم مک گرو محبوب ترين اجرا کننده مرد شدند.

 

 

 

 

Google
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved