ویدیوی دردسر ساز برای نانسی عجرم


عید امسال برای ایرانیان دوبی با چند کنسرت مشترک نانسی عجرم خواننده عرب با شماری از خواننده های ایرانی همراه بود. البته قبل از این هم نانسی کارهای مشترکی با بعضی از خواننده های ایرانی داشت و ایرانیها رو با صداش آشنا کرده بود. اخیرا یک ویدئو کلیپ چند دقیقه ای که از موبایل به موبایل می گشت، برای نانسی درد سر ساز شد!



موضوع این بود که توی این ویدئو – با همان کیفیتی که بعضی از کلیپهای اینرنتی را می شود دید - یک دختر برهنه می خوند و صدای نانسی هم روی این کلیپ بود. خلاصه همه جا شایعه شده بود که این خواننده خود نانسیه و این ویدئوی خصوصی در ازای مبلغی کلان ضبط شده و بعد هم درز کرده بیرون و الان هم در دسترس خلایق از عرب و غیر عرب قرار گرفته.



خلاصه این که نانسی هفته پیش توی دوبی کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و هزار تا سئوال خبرنگارها رو با یک جمله جواب داد: "من نبودم!" خلاصه بعدش هم یک کمی شرح داد که از این ویدئو کلیپ سازای غیر قانونی هيچی بعید نیست و می خوان ما رو بی آبرو کنن و ما این کاره نیستیم و این حرفها.



نانسی اومده بود دوبی تا برای یک شرکت مشهور طراحی و فروش جواهرات تبلیغ کنه و خلاصه این کنفرانس رو هم اونا براش برگزار کرده بودن.

نانسی تا حالا چند آلبوم ضبط کرده که در کشورهای عربی و ایران با استقبال مواجه شده و خودش خیلی از کارش راضیه. کسی نمی دونه که واقعا نانسی چند سالشه ولی تا حالا دوبار زیر تیغ جراحی پلاستیک رفته و به جوونا هم توصیه کرده که اگر فکر می کنن برای اعتماد به نفسون خوبه، برن زیر تیغ جراحی.



نانسی 12 ساله بود که در یکی از برنامه های تلویزیونی عربی بنام "ستارگان آینده" برنده مدال طلا شد و بعد گامهای بعدی رو در مسیر خوانندگی برداشت و الان هم که خیلی مشهور شده. او اصلا لبنانیه ولی سفرای زیادی به بقیه کشورهای عربی، اروپا و آمریکا داشته و می گه که نمی خواد مدت زیادی رو در شغل خوانندگی باقی بمونه و خلاصه می خواد بزنه به یه کار دیگه!

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved




 
 

ارسال اين صفحه براي دوستانتان

مشخصات شما :
اسم شما: *

ايميل شما: *

مشخصات دوستان شما :
ايميل دوستان شما: *

ايميل دوستان شما 2:

ايميل دوستان شما 3:

 پيغام: (optional)

Created by Tafrihi