شکايت از پزشک جراح پس از 20 سال

 

شکايت از پزشک جراح پس از 20 سال - پنجشنبه 31 فروردين 1385


جام جم:زني که به علت چسبندگي انگشتان دستش ، تحت عمل جراحي قرار گرفته بود ، پس از گذشت 20 سال با مراجعه به دادگاه از پزشک معالجش شکايت کرد.
اين زن که صغري نام دارد و اهل شهرستان نور است با مراجعه به دادسراي جرايم پزشکي تهران خواستار احضار و محاکمه پزشک جراح خود شد چون دست سوخته اش پس از جراحي ، با وجود فيزيوتراپي چندماهه از کار افتاده است و رشدي ندارد. وي طي شکايتي در دادسرا عنوان کرد: در سال 1364 به دليل چسبندگي انگشتان دستم که از دوره کودکي در اثر سوختگي به وجود آمده بود ، به يکي از جراحان مشهور بيمارستاني در کرج مراجعه کردم و جراحي سطحي پوست روي دستانم انجام شد ولي متاسفانه نه فقط شکل ظاهري دستم بهتر نشد بلکه پس از مدتي متوجه شدم دستم از کار افتاده ، فلج شده و ديگر رشد ندارد. اين اتفاق سبب بروز مشکلات خانوادگي نيز برايم شد و همسرم در پي اين مشکل جسمي از من طلاق گرفت و با کودکم تنهايم گذاشت.
زن شاکي افزود: پس از 20 سال که به خاطر تعصبات خانواده ام نتوانستم شکايت کنم ، اينک از پزشک معالجم شکايت دارم تا به حق و حقوق ضايع شده ام برسم.

بنابر اين گزارش ، پرونده مذکور پس از ارجاع به دادسراي کرج ، ثبت شد و قرار است قاضي مربوط اظهارنظر شهود اين ماجرا را بشنود تا مجوز ارجاع پرونده به پزشکي قانوني را صادر کند.طبق استعلام دادسرا از بيمارستان کسري براي دريافت سوابق پزشکي اين جراحي نيز معلوم شده است که چنين مدارکي وجود ندارد چون سوابق پزشکي در اين بيمارستان پس از 15 سال معدوم مي شود.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved