بازداشت کثیف‌ترین جنایتکار سال 2006

 

بازداشت کثیف‌ترین جنایتکار سال 2006 - چهارشنبه 30 فروردين 1385


ایسکانیوز ـ روز بولین، دختر 10 ساله آمریکایی که در پرکل اوکلاهاما زندگی می‌کرد در راه مدرسه از سوی یک مرد خوناشام ربوده،‌کشته و خورده شد!
به گزارش سرویس حوادث ایسکانیوز، کوین رای اندروود 26 ساله که همسایه روز بولین بود این دختر دانش‌آموز را روز 12 آوریل امسال به دنبال نقشه‌ای از پیش طراحی شده ربود و به خانه‌اش برد. مرد بی‌رحم پس از شکنجه شیطانی روز بولین، او را خفه کرد و با اره و کارد آشپزخانه به تکه تکه کردن جنازه پرداخت.
گزارش پلیس که در جریان ناپدید شدن دختر بچه بی‌گناه در مسیر مدرسه‌اش قرار گرفته بود با هوشیاری یکی از همسایگان موفق به شناسایی قربانگاه شد. بدین ترتیب کوین در حالی که ماهیچه دست روز بولین را به سیخ کشیده و به دندان گرفته بود به محاصره پلیس جنایی پرکل اوکلاهاما درآمد و دستگیر شد.
گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: آدمخوار آمریکایی اعتراف کرد دو دختر و پسر خردسال دیگر را در فهرست قربانیان جنایت‌های کثیف خود قرار داده بود اما فرصت به دام انداختن آنان را نیافت.

ده‌ها خبرنگار رسانه‌ای برتر ایالات متحده و چند کشور دیگر برای روز محاکمه کوین، بی‌تابی می‌کنند و او را کثیف‌ترین جانی سال 2006 آمریکا می‌نامند.

 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved