نماينده جيرفت در مجلس گفت: پس از 28 سال از پيروزي انقلاب اسلامي روستايي در نزديكي عنبر آباد كشف شده كه مردم آنجا همانند مردم غارنشين هستند.

به گزارش فارس علي ‌زادسر در حاشيه جلسه علني مجلس در جمع خبرنگاران با اظهار تاسف از اين امر گفت: سربازان گمنام وزارت اطلاعات در زمستان سال 84 روستايي را در 120 كيلومتري شهرستان عنبر آباد كشف كرده‌اند كه مردم آن همانند مردم غارنشين بوده و برهنه هستند و با برگ درخت تغذيه مي‌كنند.
وي با بيان اين كه نام اين روستا «بيد نكوئيه» است، اظهار داشت: اين روستا در كوه واقع شده كه حدود 200 نفر در آن زندگي مي‌كنند و هرگز از دره‌ها و بيشه‌هاي محل سكونت خود خارج نشده اند.
نماينده جيرفت و عنبرآباد به نقل از كساني كه به اين روستا رفتند، گفت: ساكنان اين روستا هرگز در طول عمر خود وسيله نقليه نديده‌اند و از دارو و دكتر هم تاكنون استفاده نكردند.
زادسر با يادآوري ضرب المثل «چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است» تصريح كرد: به اطلاع مسئولان كه ده‌ها ميليون دلار به كشورهاي ديگر كمك مي‌كنند مي‌رسانم كه در جنوب كرمان فقط از جمعيت 700 هزار نفري 300 هزار نفر كپرنشين هستند و هنوز روستاهاي كشف نشده در آنجا وجود دارد.
وي با تاكيد بر رفع محروميت و پاسخ به مطالبات مردم استان كرمان گفت: هيئت دولت بايد جهت رفع خشكسالي اين استان اعتبارات لازم را اختصاص دهد.
نماينده جيرفت در مجلس با انتقاد از وضعيت ترافيك جاده اصلي كرمان، جيرفت و بندر عباس گفت: اين جاده ترافيك 60 كيلومتري دارد و مسئولان بايد جهت حل اين معضل فكر اساسي كنند.

 


 

 

 

جستجو
WWW Tafrihi

Copyright © 2005 Tafrihi.com  All rights reserved